Beoordelingen van Uchi Sushi Groningen

Recente recensies

5.0
J
29 maart 2025

Normaal altijd erg tevreden maar dit keer niet zoals ik gewend ben van jullie helaas… Bijna 2 uur gewacht, hier wel netjes over gebeld. Maar vervolgens krijg ik natte lauwe loempia’s is de yakitori zo goed als koud en zit er niks van sojasaus oid bij de sushi. Dus dat kon na het lange wachten alsnog zelf gaan halen bij de winkel…

Michel
29 maart 2025

Still the best

Thijs
27 maart 2025

Alles los in het bakje. Veel was stuk en vooral smaakte erg muf helaas. 20 minuten langer moeten wachten dan dat ik had aangegeven toen ik het bestelde voor ophalen. Kan gebeuren gelukkig een aardige mederwerker achter de balie! Was niet mijn beste ervaring voor de eerste keer.

Marijke
24 maart 2025

Heerlijke sushi en vriendelijke bezorger!

Lisa
17 maart 2025

Precies op tijd en goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lyn
16 maart 2025
Louise Daury
13 maart 2025
Robert
11 maart 2025

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en altijd super service hier! Echt een top restaurant!

Albert Koster
11 maart 2025

Extra wasabi gevraagd maar ik kreeg extra soja saus. Geen wasabi 😀. Goed van smaak. Ik ga zeker nog een keer bestellen

Alice Sprong
9 maart 2025

Hele goede service. En natuurlijk lekker eten.

Michel
9 maart 2025

Het was weer heerlijk

Martin
8 maart 2025

Heerlijke sushi, goede prijs en goede service! Normaal gesproken snel, maar verrast dat ze contact nemen als het toch iets uitloopt.

Joan
6 maart 2025

Sushi was weer heerlijk, helaas waren de yakitori spiesjes koud…

Omar
4 maart 2025
A Teeuw
1 maart 2025

Prima. Er was iets vergeten en t werd nabezorgt met wat extra’s. Das mooie service 🙃

Naomi
26 februari 2025

Sushi was vies.

Diana
22 februari 2025
Jilke
22 februari 2025

Al vaak besteld bij Uchi, erg lekker, goede sushi en een verse pokébowl. En de bestelling was 30 minuten eerder dan voorspeld, daar waren we erg blij mee.

Peter
20 februari 2025

Zeer goeie sushi. Veel keuze, ook voor de vegetariër. Keurig geprijsd. Niet de eerste keer en ook zeker niet de laatste keer dat we hier bestellen.

Michel
14 februari 2025

Best sushi in Groningen

N. VdW
11 februari 2025

Goed eten zoals altijd. Fijne bezorging. Tot de volgende bestelling! :-)

Pedro Barreiros
5 februari 2025

After a disappointment, followed by your willingness to be transparent and on top to give us a discount, we were very pleased to see that your quality that we got used to was back. We are very happy this was all an accident and we will keep ordering from you. Thank you very much!

Arnold
3 februari 2025

Opmerkingen bij de bestelling worden kennelijk niet gelezen (m.b.t. aantal sticks e.d.) Opvallend is dat e.e.a. aanzienlijk duurder is geworden en er minder geleverd wordt. Verder vroeg ik me af waar de spaarpunten worden geregistreerd want ik heb al enkele malen 10 spaarpunten behaalt maar zie niets over toepassen van korting en start vervolgens gewoon weer met o punten......

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Omar
1 februari 2025

Zalig eten en snel bezorgd. Voor het eerst vergaten ze iets, maar de soyasaus werd supersnel nabezorgd met een kleine, lekkere attentie. Ons vast adres voor sushi en pokébowl!

Ts
22 januari 2025

Kwam meer dan 2 uren na bestelling. Poos niet besteld omdat het de keren daarvoor ook niet meer soepel ging als voorheen. Zou nog teruggebeld worden voor een oplossing maar niks meer gehoord. Voor ons toch maar een andere sushi toko voortaan

Tala
20 januari 2025
Anna Pettinga
19 januari 2025

We bestellen vaker en dat bevalt over het algemeen goed. Bedankt daarvoor. Lekker sushi en de smaak is goed! Afgelopen bestelling was er iets vergeten. Ook een keer Edambonen wat aan de droge kant.

Michel
19 januari 2025

Uitstekend, elke keer weer.

Sjoerd
16 januari 2025

Goeie kwaliteit, vers en smaak vol. Bezorging was ook goed.

Karel
6 januari 2025

Besteld om 17:15 en pas om 19:00 bezorgd. Dan moet je wel geduldig zijn.

Jan
6 januari 2025
Bas
5 januari 2025

Heerlijke sushi op tijd bezorgd. Net als de vorige keren

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
4 januari 2025

Lovely sushi🥰🥰🥰

Michel
23 december 2024

De best sushi in town

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roha
15 december 2024

Ik vond het sushi heel lekker zoals altijd! Maar deze keer heb ik rond anderhalf uur gewacht voor mijn bestelling, dat is heel erg vervelend! Het duurt bijna altijd zo’n halfuurtje, maar niet anderhalf uur. Hopelijk dat er voldgende keer sneller is! En bedankt voor het lekkere sushi ❤️.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John Doe
26 november 2024

Lekker zoals altijd, maar nu voor de 2e keer dat de avocado in de gratis rolls bruin is. Dat is wel minder.

Robert
24 november 2024

Helemaal top als altijd!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martin
21 november 2024

Na een reeks van wat mindere bestellingen toch weer naar Uchi gegaan om te bestellen. Bij deze bestelling klopte alles. Werd sneller geleverd dan verwacht en alles was nog warm en smaakte lekker vers! Met zulke bestellingen wordt iedereen blij en zo ken ik Uchi weer!

Irina Dragomir
20 november 2024
Hana
13 november 2024

The food is always so good! the best sushi place in the city! And thanks very much the delivery guy today!

Robert
12 november 2024

Simpel gezegd, geweldige kwaliteit en een super service! Ik ben een hele tevreden klant en dat blijf ik ook!

Ellis
10 november 2024

It took almost 2 hours for delevery (i life 20 min away), the food was tasty but the rice tasted a bit dry

Jasper
9 november 2024

Vooral de specials zijn hier erg lekker. Ze bellen als het een paar minuten later komt, dan voorspelt.

Carla
8 november 2024

Sushi was heerlijk en heel vers! Wel waren de stukken erg groot gesneden waardoor het minder makkelijk at. De bezorging was wel laat, ik had om half acht besteld en kreeg om tien over acht een melding dat de bezorger onderweg was. Maar dit heeft een uur geduurd terwijl je normaliter binnen een half uur wel bij ons zou kunnen zijn. De bezorger was wel vriendelijk.

Olena Vasyltsova
4 november 2024

The quality of sushi is quite good but the service is far from acceptable. The order took 2 hours to come for a Monday lunch. I called a few times and yet the personnel failed to properly inform me on the estimated time of arrival. I would have preferred to get my money back rather than having to wait an unreasonable time to eat.

Martin
30 oktober 2024

Eten kwam laat waar netjes over gebeld werd en of we gratis een drankje wilden. Helaas is dat niet meegeleverd. Ook de hoeveelheid soja en wasabi was niet om over naar huis te schrijven. Uchi was altijd ons favoriet maar bij de laatste bestellingen helaas wat steekjes laten vallen

Douwe
29 oktober 2024

Was altijd erg tevreden, maar nu meer bezorging drie kwartier te laat, en kwaliteit was niet zoals ik gewend ben.

Patricia Pereira
29 oktober 2024

We love the sushi, it’s really delicious. But the delivery takes often way too long. They always call to say they are sorry for the delay, but this happens almost every time we order. This last time we ordered at 15:35 pm and it took 1 hour and 45 minutes to receive our order. It’s a pity but I don’t think we are ordering again there.

Ellis
28 oktober 2024

Erg lekker! In eerste instantie was de bestelling niet geheel goed, maar goeie service en binnen een half uur een vervangend product gekregen! De bezorging duurde ook iets langer dan geplant maar al met al wel tevreden

André
26 oktober 2024

Poke bowls zijn altijd erg goed. Bezorging vaak laat. Gisteren kreeg ik de verkeerde poke bowl geleverd om half 8. Gebeld en er zou in ongeveer 40 minuten een nieuwe zijn. Uiteindelijk was het na 9 uur toen de juiste poke bowl werd geleverd. Erg jammer dat dit zo lang heeft moeten duren.

Vera
25 oktober 2024

Heerlijk zoals altijd

Inge
19 oktober 2024

Snelle bezorging van lekkere sushi. Er was een verkeerde pokébowl geleverd, maar de juiste werden gauw nabezorgd.

Karin
18 oktober 2024

Heb helaas ruim 2 uur moeten wachten. Werd wel na 1 uur gebeld met de mededeling dat het met 20 minuten bezorgd zou worden, het stond al klaar. Dus de warme gerechten waren koud …. De sushi was wel lekker, maar het werd pas om 20.45 bezorgd en mijn eetlust was min of meer al weg.

Gerrit
13 oktober 2024

Sushi was vers bereid en heerlijk!

Hans
12 oktober 2024

The food is very good! Delicious and in a fair price☺ I have ordered from this place several times, it will be even better if there are more boxes choice, or a "choose your own sushi box"... And now there is a free gift from 20 euros, it will be good if I can get multiple(or a better one)when pay over 40 euros(and 60/80...)

Nikki Blanken
8 oktober 2024

Geweldig! Het was er enorm snel en de sushi was heerlijk! Dankjulliewel:))

Natalie
6 oktober 2024

The food was great as always!

Rolina
3 oktober 2024

Heerlijke rijkgevulde pokebowls, snelle bezorging en altijd een extratje bij de bestelling.

Elias
2 oktober 2024

Everything was really good and fresh

Maud
1 oktober 2024

Zeer lekker en erg goed

Tala
28 september 2024
Stephan
28 september 2024

18:15 gekozen als bezorg tijd, 2 minuten na het bestellen bericht dat het 18:40 word. Uiteindelijk was het er pas 19:15

Marit
24 september 2024

Sushi was lekker, maar de tapioca balletjes in de boba waren niet lekker

Michel
22 september 2024

Beste sushi Groningen, supervers en strakke bezorging

Jeroen
18 september 2024

De zalm was deels taai, niet eerder zo gehad van Uchi Sushi.

Marije
16 september 2024

Altijd lekker en snelle bezorging!

Anoniem
16 september 2024

Lekkere sushi, vriendelijke bezorger.

Joyce Nijholt
15 september 2024

Duurde lang maar wel erg lekker👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rebecca blankestein
15 september 2024

Sushi was heerlijk, zoals gewoonlijk! Ik had alleen ook per ongeluk de bestelling van iemand anders erbij gekregen. Ik heb ze opgebeld en ze hebben het opgehaald. Als dank kreeg ik blikjes Fanta, dus dat was super aardig. Ze hadden dat niet hoeven doen. Maar ik ben altijd weer blij als ik weer eens lekkere sushi bestel, want mijn vriend houdt niet van vis. Zijn verlies 🤣👍

John Doe
9 september 2024

Gewoon lekker.

Dorina
7 september 2024
Thessa
2 september 2024

Goede sushi, snel geleverd, vers en rekening gehouden met wensen. Helemaal top!

Inge
2 september 2024

Sushi is altijd heerlijk maar de afgelopen 3 keer wel (veel) later bezorgd als aangegeven. 1x is dit netjes gecompenseerd met korting.

Ci Hyvättinen
1 september 2024
Rik
31 augustus 2024

Lekkere sushi.

Rob
31 augustus 2024

Lekker mannnnn

Roos
31 augustus 2024

Delicious as always :)

Dieke
29 augustus 2024

Het was weer heerlijk! Verser dan vers en de bezorging precies op tijd!

Jing Hua
28 augustus 2024

The sushi was good and tasty. Bubble tea was a bit too sweet for me. I ordered 2 hours before and wanted it to be delivered around 1845. it got delayed. they did call me, telling me it would be delayed by 10-12 minutes. the delay was around 45-50 minutes. they did compensate with some extra sushi and karaage which is nice of them thank you for that. sadly I didn't receive a straw for my bubble tea which made it a bit hard to drink. overall good

Sofia
15 augustus 2024

Flambe box was great! Delivery was 55 min

Thessa
12 augustus 2024

Bestelling was een half uur later dan de tijd die ik had aangegeven en stond al 3 kwartier op onderweg, en omdat het 30 graden was betekende dit dat de sushi behoorlijk warm aankwam. De smaken waren bitter en niet meer lekker. Wel een lieve dame aan de telefoon, en een oplossing geboden: ik mag de items gratis nog een keer bestellen, maar omdat ik ook niet zo te spreken was over de algehele kwaliteit/smaken, kijk ik daar niet zo naar uit. Wellicht was het de hitte icm te trage delivery, maar het smaakte zeker niet vers. Zonde!

Marie
12 augustus 2024
Tina
12 augustus 2024

De sushi was vers en smaakvol. Een aanrader:)

Laura
10 augustus 2024

De bezorging is altijd netjes optijd en de sushi is heerlijk! Ik bestel hier altijd en blijf dat zeker doen.

Linda
10 augustus 2024

Het was weer heerlijk, zoals altijd!

B
9 augustus 2024

Prima, goede ebi!

Lotte
8 augustus 2024

Ik ben al enige tijd fan van jullie sushi en service, maar de afgelopen bestelling was wel echt een teleurstelling. Een aantal producten waren echt niet (meer) vers, zoals de loempia’s die echt heel taai waren geworden, maar ook de sojabonen die droog en melig waren. Zonde!

Michel Sichem van
3 augustus 2024

Ushi sushi, the best in Groningen

J Kooistra
1 augustus 2024

Heel goed van smaak was iets later dan aan gegeven

Jurjen
24 juli 2024

Tasty sushi. Deliverd exactly at the requested time. Attentive staff called me with suggestions for a replacement product when something wasn't in stock. Great experience all around.

Nora
21 juli 2024
Madeline
21 juli 2024
Maartje
18 juli 2024
Inge
15 juli 2024

Heerlijk verse sushi en op tijd bezorgd.

Irina
12 juli 2024

The veggie box was literally just sushi with rice and cucumber, and 2 with rice and omelet. The other 2 boxes were very good.

Rebecca
12 juli 2024

Lekker zoals bijna altijd het geval is

Pieter Woudstra
2 juli 2024

Bestelling geplaatst met afhaaltijd 17.30. Krijg ik een mail met andere afhaaltijd 17.50. Ben ik er om 17.50 is bestelling nog niet klaar. Bestelling was uiteindelijk klaar om 18.05. Toen was Roemenië- Nederland al begonnen. 😮‍💨

Maartje
27 juni 2024
Marie
18 juni 2024

I’m a regular (>order every 2 weeks) at Uchi Sushi and I always give it 5*. Unfortunately this is the first time that I’m not as happy. The sashimi deluxe was with surimi and tamago, instead of white fish. That was very unfortunate. Also the salmon in the temaki wasn’t as delicious as it usually is. Nevertheless, I will still order here, because it usually never disappoints. Everyone has a lesser day sometimes…

Tess
17 juni 2024

De bestelling was jammer, de sushi smaakte verder prima maar er was veel mis met de bestelling. Het eten zou om 19:00 uur komen maar kwam pas om half 8 (is wel gebeld naar ons om 19:00 dat ze onderweg waren). We hadden specifiek aangegeven geen ijsbergsla in de sushi en dit was helaas wel het geval. We hadden de mix box besteld die op de site stond aangegeven dat er een actie op zat voor 31 euro maar hebben er wel 34 voor betaald en ook zou daar zeebaars nigiri en makreel nigiri inzitten maar hadden 3x zalm en 1x tonijn er bij wat niet klopt. Ten slotte hadden we een crispy tempura rol besteld maar een dragon rol gekregen. Al met al gewoon heel jammer dat er zoveel dingen niet klopten… we bestellen hier regelmatig en merken toch dat het steeds iets minder word.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.